Servicii de achiziții publice pentru operatori economici
Serviciile pentru operatori economici presupun:
- înscrierea în S.E.A.P., dacă este cazul;
- analiza procedurii de achiziție publică la care dorești să participi;
- elaborarea documentației conform cerințelor Caietului de sarcini și a Fișei de date publicate în cadrul procedurii de achiziție publică;
- arhivarea documentației în S.E.A.P. în cazul procedurilor de achiziție publică desfășurate prin mijloace electronice;
- elaborarea solicitărilor de clarificări sau a contestațiilor, după caz;
- asistență pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție publică;
- arhivarea electronică a documentelor și transmiterea acestora prin intermediul poștei elecronice, pe bază de proces-verbal de recepție.
Oferim suport operatorilor economici să participe la procedurile de licitație publică cu oferte competitive.
Întrebări despre achiziții publice cu răspuns
Pasul 1 – Acccesez www.e-licitatie.ro (site-ul oficial S.E.A.P.)
Pasul 2 – În home page găsesc butonul Înregistrare/Recuperare
Pasul 3 – Sunt direcționat spre pagina unde găsesc butonul Înregistrare (Cont nou) – culoarea orange
Pasul 4 – Sunt direcționat spre pagina unde găsesc butonul Confirmați și Continuați – citesc cu atenție informațiile din pagină
Pasul 5 – Sunt direcționat spre pagina Completare formular înregistrare – completez toate câmpurile cu atenție și găsesc butonul Finalizează înregistrarea
Pasul 6 – Sunt direcționat spre pagina pentru salvare și transmitere formular (configurat în pagina anterioară) care trebuie semnat cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat
Pasul 7 – Primesc un e-mail cu un link de la S.E.A.P. pentru transmiterea CUI-ului în copie semnată cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat
Pasul 8 – Primesc în max. 24 de ore certificatul de la S.E.A.P. în vederea instalării